MenuMenu główne
Powiat Poznański



Ogłoszenia Komunikaty

Szkolenie od Facebooka

Szkolenie od samego Facebooka!! Poznań 22.11.2018 (czwartek)

Zapraszamy na 2. szkolenie z cyklu Akademia Dobrej Komunikacji!
Tym razem będzie ono dotyczyć prowadzenia strony na Facebooku oraz w innych social mediach.

Jak dobrze prowadzić stronę na Facebooku?
Jak zdecydować, w jakich mediach społecznościowych powinna być nasza organizacja?
Jak wyciągnąć maksymalne korzyści z obecności organizacji w sieci?

Dzięki Akademii Dobrej Komunikacji poznacie odpowiedzi na te i wiele innych pytań!

Akademia Dobrej Komunikacji powstała po to, żeby pomóc organizacjom pozarządowym i grupom nieformalnym z całej Polski usprawnić swoją komunikację, działania marketingowe i public relations. W trakcie cyklu szkoleń zwrócimy szczególną uwagę na znaczenie rozwoju komunikacji w Internecie, zaczynając od stron internetowych, przez media społecznościowe, a kończąc na aplikacjach multimedialnych.

Realizatorzy projektu, Przestrzeń from Facebook i Fundacja TechSoup, chcą, aby każda organizacja pozarządowa w Polsce, poznała korzyści z obecności w Internecie, a także nauczyła się prowadzić komunikację w odpowiedzialny i świadomy sposób.

Akademia Dobrej Komunikacji ma zasięg ogólnopolski. Szkolenia są organizowane w każdym województwie przez partnerów projektu.

W województwie wielkopolskim szkolenie będzie prowadzić Wielkopolska Rada Koordynacyjna Związek Organizacji Pozarządowych.

PLAN 2. SZKOLENIA:

1. Jak maksymalnie wykorzystać profil na Facebooku?
2. Jak dobrze postować?
3. Grupy i wydarzenia – kluczowe narzędzia NGO.
4. Jak przeprowadzać kampanie reklamowe?
5. Wykorzystanie pełnego ekosystemu aplikacji.

TRENER:

Szkolenie poprowadzi Dagny Łaniecka.

KTO MOŻE WZIĄĆ UDZIAŁ W AKADEMII DOBREJ KOMUNIKACJI?

  • Szkolenie skierowane jest do organizacji pozarządowych i grup nieformalnych działających na terenie danego województwa (decyduje adres rejestracji)
  • Chcemy zapewnić możliwość udziału jak największej liczbie organizacji i grup: zapraszamy tylko po jednej osobie z organizacji lub grupy.

REKRUTACJA:

  • Aby zgłosić swój udział, prosimy o rejestrację: po niej otrzymasz potwierdzenie wysłania zgłoszenia (rejestracja nie oznacza udziału w szkoleniu)
  • W osobnym mailu poinformujemy o wyniku kwalifikacji na szkolenie: oczekuj wiadomości (kwalifikacja oznacza udział w szkoleniu)

DODATKOWE INFORMACJE:

  • Każda osoba uczestnicząca otrzyma zaświadczenie o uczestnictwie w szkoleniu
  • W czasie szkolenia zapewnione są przerwy kawowe i obiad
  • Na szkolenie warto przynieść swojego laptopa
  • Udział w szkoleniu jest całkowicie bezpłatny
  • Rejestracja i uczestnictwo w szkoleniu stanowi akceptację przez uczestnika Regulaminu szkoleń Akademii Dobrej Komunikacji.

 

Redaktor: Administrator strony
Opublikowano: 20 listopada 2018