MenuMenu główne
Powiat Poznański



Ogłoszenia Komunikaty

Zarządzenie starosty

Poniżej zarządzenie starosty poznańskiego, Jana Grabkowskiego z dnia 16 grudnia 2021 roku:

Na podstawie art. 15 zzzzzn1 ust. 1, ust. 3, ust. 4, ust. 6 ustawy z dnia 2 marca 2020 r. o szczególnych rozwiązaniach związanych z zapobieganiem, przeciwdziałaniem i zwalczaniem COVID-19, innych chorób zakaźnych
oraz wywołanych nimi sytuacji kryzysowych (Dz.U. z 2021 r. poz. 2095) zawiadamiam o wstrzymaniu biegu terminów załatwiania spraw z zakresu architektury i budownictwa, dla których właściwym organem jest Starosta
Poznański, a w szczególności:

1. wydawania pozwoleń na budowę lub rozbiórkę obiektów budowlanych,
2. zgłoszenia robót budowlanych
3. przyjmowanie zgłoszeń zamiaru budowy z projektem
4. przyjmowanie zgłoszeń zmiany sposobu użytkowania obiektu budowalnego lub jego części,
5. przeniesienia pozwoleń na budowę i rozbiórkę,
6. przeniesienia zgłoszeń robót budowlanych,
7. rejestracji dzienników budowy/rozbiórki,
8. zatwierdzenie projektu budowlanego,
9. uzyskanie decyzji o niezbędności wejścia na sąsiedni teren w celu wykonania robót budowlanych,
10. wydawanie decyzji o zmianie pozwolenia na budowę.
w okresie od dnia 16 grudnia 2021 r. do dnia 27 grudnia 2021 r.

Informuję, że czynności dokonane przez organ administracji publicznej w okresie zawieszenia są skuteczne pod warunkiem poinformowania o nich stron.

Ogłoszenie niniejszego zawiadomienia, wyłącza wywodzenie wobec organu administracji publicznej środków prawnych dotyczących bezczynności, przewlekłości lub naruszenia prawa strony do rozpoznania sprawy bez nieuzasadnionej zwłoki.

Wstrzymanie biegu terminów załatwiania spraw dotyczy także spraw, do których stosuje się przepisy o milczącym załatwieniu sprawy.

Jan Grabkowski
Starosta Poznański

Komunikat z dnia 16 grudnia 2021 roku

 

 

 

Redaktor: Tomasz Sikorski
Opublikowano: 17 grudnia 2021