MenuMenu główne
Powiat Poznański



W mediach o nas

Starostwo zawiesza obsługę klientów (30.03.2020)

portal samorządowy


Ze względu na pogarszającą się sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa, starosta poznański zdecydował o wstrzymaniu od wtorku bezpośredniej obsługi klientów. Przerwa w obsłudze potrwa do 10 kwietnia.
W tym czasie urząd zachęca do do kontaktu telefonicznego i mailowego oraz bieżącego śledzenia stron internetowych, na których są zamieszczane aktualne informacje. Punkt informacyjny Starostwa Powiatowego w Poznaniu czynny jest pod nr telefonu: 8 410 500.

“Ze względu na pogarszającą się sytuację związaną z rozprzestrzenianiem się koronawirusa w Polsce i w trosce o bezpieczeństwo nas wszystkich, podjąłem decyzję o wstrzymaniu od wtorku 31 marca do 10 kwietnia bezpośredniej obsługi klientów Starostwa Powiatowego w Poznaniu. Zachęcam w tym czasie do kontaktu telefonicznego, mailowego, poprzez ePUAP oraz za pośrednictwem tradycyjnej poczty” – poinformował w poniedziałek starosta poznański Jan Grabkowski.

Starosta zdecydował ponadto, że od 1 kwietnia do odwołania zawieszona zostaje możliwość skorzystania z osobistej wizyty w nieodpłatnych punktach pomocy prawnej. Wszystkie umówione wcześniej wizyty zostają odwołane. Numery telefonów do poszczególnych wydziałów Starostwa Powiatowego w Poznaniu dostępne są na www.bip.powiat.poznan.pl i www.powiat.poznan.pl.

Portal Samorządowy

Redaktor: Tomasz Sikorski
Opublikowano: 31 marca 2020