Ogłoszenia Komunikaty
NPP – obsługa zdalna
Komunikat z dnia 26.01.2022 r. o zmianach w działalności Punktów nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego na terenie powiatu poznańskiego
W związku z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 6 maja 2021 r. w sprawie ustanowienia określonych ograniczeń, nakazów i zakazów w związku z wystąpieniem stanu epidemii (Dz.U. z 2021 r. poz. 861 ze zm.) informujemy, że:
w terminie od dnia 31 stycznia 2022 r. do dnia 28 lutego 2022 r. Punkty nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego zlokalizowane na terenie powiatu poznańskiego będą funkcjonowały w trybie zdalnym tj. za pośrednictwem środków porozumiewania się na odległość (porady telefoniczne oraz z wykorzystaniem poczty elektronicznej).
W celu skorzystania z nieodpłatnej pomocy prawnej lub nieodpłatnego poradnictwa obywatelskiego należy dokonać telefonicznej rejestracji porady pod numerem 61 8410 797 lub 572 157 488 albo wysłać e-maila na adres pomocprawna@powiat.poznan.pl.
Uwaga! Punkt nieodpłatnej pomocy prawnej w Tarnowie Podgórnym będzie funkcjonował w trybie zdalnym począwszy od dnia 26.01.2022 r. do dnia 28.02.2022 r.
Informacje o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz nieodpłatnym poradnictwie obywatelskim w powiecie poznańskim znajdują się na stronie internetowej pod adresem: https://www.bip.powiat.poznan.pl/3588,nieodplatna-pomoc-prawna.