MenuMenu główne
Powiat Poznański
Czujka tlenku węglaLogo opłat urzędowych onlineLogo opłaty urzędowe online



Ogłoszenia Komunikaty

Likwidacja azbestu w 2024 – można składać wnioski

Można składać już wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest w urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwych dla położenia danej nieruchomości. Należy pamiętać, aby do wniosku dołączyć również dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości.

Powiat Poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie).

W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi – należy wypełnić oświadczenie oraz formularz informacyjny.  Należy także pamiętać o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej Starostwa (przed realizacją zadania) zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu.

Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 31 lipca 2024 roku. Więcej informacji TUTAJ

Redaktor: Anna Jaworska
Opublikowano: 26 lutego 2024