W mediach o nas
Lidera Przedsiębiorczości kupić nie można (11.12.2018)
Konkurs o tytuł Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości to wspólne przedsięwzięcie władz Poznania i powiatu poznańskiego. Podzielony jest na cztery kategorie: start-up, mikro, mały i średni przedsiębiorca. Organizatorzy chcą pomóc firmom w budowaniu trwałej pozycji na rynku, a także w promocji innowacyjnych produktów, usług i technologii. Na wyróżnienie może liczyć ten, kto notuje pierwsze sukcesy, posiada ciekawą ofertę, wykorzystuje innowacje i nowoczesne metody organizacji pracy, a prowadzona przez niego działalność jest przyjazna ludziom i środowisku.
W dotychczasowych piętnastu edycjach konkursu przyznano 93 tytuły Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości, ponad 120 wyróżnień, a także 10 certyfikatów Poznańskiego Lidera Przedsiębiorczości Akademickiej. – To jest docenienie firm, które notują sukcesy na rynku. Do tego stawiają na przedsiębiorczość i działalność społeczną, a także posiadają ciekawą ofertę oraz rzetelnie wywiązują się ze swoich zobowiązań – podkreśla Jan Grabkowski, starosta poznański i przewodniczący kapituły konkursowej w 2018 r. Starosta podczas wręczania tytułów zwracał uwagę na ważny aspekt tego konkursu: – Firmy, które w nim startują, poddają się surowej ocenie. Ale co najważniejsze, za udział w nim nic nie płacą, tylko pokazują swoje osiągnięcia. A my dzięki temu chcemy je promować. Ta statuetka jest powodem do dumy. Każdy prezes powinien ją trzymać na eksponowanym miejscu – mówił Grabkowski.
Gazeta Wyborcza Poznań