Zapowiedzi Wydarzenia Relacje
Informacja o przerwach
Dnia 21.02.2014 r. na sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Poznaniu, Wydział Bezpieczeństwa, Zarządzania Kryzysowego i Spraw Obywatelskich, we współpracy z firmą ENEA Operator Sp. z o.o., zorganizował spotkanie pt: „Przekazywanie informacji dotyczących przerw w dostawach energii elektrycznej oraz ich dystrybucji wśród mieszkańców Powiatu”. W spotkaniu oprócz organizatorów uczestniczyli przedstawiciele Wójtów i Burmistrzów gmin Powiatu, a także przedstawiciele Komendantów Miejskich Policji i Straży Pożarnej.
W trakcie spotkania przedstawiciele firmy ENEA Operator Sp. z o.o., omówili z jego uczestnikami propozycje organizacji systemu przekazywania informacji do gmin Powiatu oraz Policji i Straży Pożarnej dotyczących przerw w dostawach energii elektrycznej oraz ich rozpowszechniania wśród mieszkańców Powiatu. W trakcie spotkania omówiono także sprawy bieżące z zakresu zarządzania kryzysowego, obrony cywilnej i spraw obronnych