W mediach o nas
Skorzystaj ze wsparcia PUP
epoznan, 8 grudnia 2017
Zgłaszając ofertę pracy pracodawca zostaje objęty opieką pośrednika pracy-doradcy klienta odpowiedzialnego za udzielanie mu pomocy aż do zakończenia współpracy. Doradcy klienta to wykwalifikowani specjaliści posiadający szeroką wiedzę o lokalnym rynku pracy oraz doświadczenie w prowadzeniu rekrutacji i selekcji kandydatów do pracy. Pomoc doradcy klienta w zakresie realizacji oferty pracy obejmuje:
– ustalenie oczekiwań związanych z procesem rekrutacji,
– publikację oferty pracy w wielu miejscach: na terenie Urzędu, na stronie internetowej PUP, w skali kraju na portalu Publicznych Służb Zatrudnienia. Na życzenie pracodawcy możliwa jest również współpraca z urzędami pracy z całej Polski w zakresie upowszechniania oferty pracy,
– wyłonienie odpowiednich kandydatów pod kątem pożądanych przez pracodawcę kompetencji zawodowych i inicjację kontaktów z pracodawcą.
Oferujemy także możliwość zorganizowania giełdy pracy umożliwiającej bezpośredni kontakt pracodawcy z wszystkimi wyselekcjowanymi kandydatami w tym samym terminie i miejscu.