MenuMenu główne
Powiat Poznański
Logo opłat urzędowych onlineLogo opłaty urzędowe online



Zapowiedzi Wydarzenia Relacje

Atrakcje za pół ceny

Poznań zaprasza turystów na weekend 3-4 maja i kusi unikalnym programem turystycznym oraz 50-procentową zniżką oferowaną przez ponad 200 partnerów. To już siódma edycja akcji „Poznań za pół ceny”. Choć większość atrakcji znajduje się na terenie miasta, to już dziś swój akces do akcji zgłosiły hotele i restauracje z Powiatu Poznańskiego.

Organizowana od 2008 r. akcja ma na celu prezentację bogatej oferty turystycznej miasta i jego najbliższych okolic. – Wiemy, że nasz projekt doczekał się już stałych klientów i cały czas zdobywa nowych. Dzięki świadomej współpracy usługodawców możemy zaproponować szeroki wachlarz doskonałych jakościowo usług i unikalny program turystyczny – mówi Jan Mazurczak, Prezes Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej.

Goście, którzy 3 i 4 maja zjadą do Poznania i okolic będą mogli liczyć na sto procent jakości za pół ceny. Dotyczy to noclegów w luksusowych hotelach i popularnych hostelach, czy też wizyt w 70 wybranych restauracjach, barach i pizzeriach. W akcji udział wezmą również muzea, zoo, palmiarnia, baseny, parki linowe, spa, bowling czy wrotkarnia. Za pół ceny pójdziemy też do teatru, opery czy antykwariatu.

Organizatorzy akcji przygotowali także kilka nowości. Sporym zainteresowaniem cieszyć się zapewne będzie otwierana w długi weekend majowy interaktywna Brama Poznania, nowoczesne centrum interpretacji historii, do którego wejdziemy za darmo. Za darmo wejdziemy też do nowoczesnego Interaktywnego Centrum Bezpieczeństwa Skoda Auto Lab, w którym zajrzymy do wnętrz samochodów czy przeżyjemy symulację dachowania.

Przebojem zapewne będzie również otwarte w połowie kwietnia Rogalowe Muzeum Poznania, w którym możemy doświadczyć całego procesu produkcji rogala świętomarcińskiego. W czasie akcji odbędzie się także druga już gra „Check-in Poznań” powstała na bazie popularnego serwisu foursquare. Na uczestników gry czekają specjalne nagrody.

– Dla usługodawców, to okazja do prezentacji dobrej jakościowo oferty. Nasi partnerzy to z jednej strony znani i doceniani na rynku usługodawcy, z drugiej nowe, mniej znane przedsięwzięcia. Jedni i drudzy są gotowi zmierzyć się z prawdziwym najazdem turystów i mieszkańców Poznania, a także okolic – mówi Jakub Pindych z Poznańskiej Lokalnej Organizacji Turystycznej, koordynator akcji.

Pełna lista partnerów oraz wszyskie dodatkowe informacje znajdują się na stronie internetowej www.poznan.travel w zakładce „Poznań za pół ceny”.

Redaktor: Tomasz Sikorski
Opublikowano: 22 kwietnia 2014