MenuMenu główne
Powiat Poznański
Czujka tlenku węglaLogo opłat urzędowych onlineLogo opłaty urzędowe online



Zapowiedzi Wydarzenia Relacje

Wielka Pętla Wielkopolski

Wielkopolska Organizacja Turystyczna, która w tym roku obchodzi swoje 10-lecie, realizuje obecnie jedną z największych kampanii promocyjnych w swojej historii – kampanię Wielkiej Pętli Wielkopolski.

Kampania na ma celu promocję wśród mieszkańców Polski oraz gości zagranicznych turystyki wodnej, czyli żeglarstwa i kajakarstwa, turystyki motorowodnej, windsurfingu, kitesurfingu i wakeboardingu a także turystyki rowerowej i konnej na terenie Wielkopolski, a wszystko pod hasłem „Z nurtem przygody – bez końca!”.

Wielka Pętla Wielkopolski to szlak wodny biegnący wokół największych rzek w regionie (Warta, Noteć wraz z kanałem Warta-Gopło) oraz zamykający się w obrębie zwartej trasy turystycznej. Szlak ten, liczący blisko 690 km, przebiega przez takie miejscowości województwa wielkopolskiego, jak: Ślesin, Konin, Pyzdry, Śrem, Poznań, Oborniki, Wronki, Sieraków, Międzychód, Krzyż Wielkopolski, Wieleń, Drawsko, Czarnków, Ujście. Wielka Pętla Wielkopolski jest również częścią Międzynarodowej Drogi Wodnej E-70, która łączy Europę Zachodnią z Kaliningradem.

27 maja 2014r. odbyła się premiera głównego elementu kampanii, tj. nowego telewizyjnego spotu promocyjnego, który pokazuje realne możliwości turystyki wodnej w Wielkopolsce. Spot będzie emitowany w czerwcu i w lipcu w telewizji ogólnopolskiej i w telewizjach regionalnych, a także w Internecie za pomocą kanału VOD oraz Youtube.

Oprócz spotu telewizyjnego w ramach kampanii zrealizowano już szereg działań: nagrano i wyemitowano w radiu o zasięgu ogólnokrajowym oraz w rozgłośniach regionalnych spot radiowy, zrealizowano kampanię outdoorową (200 billboardów w kilku największych miastach w Polsce), przeprowadzono promocję Wielkiej Pętli Wielkopolski podczas eventu w Berlinie, zrealizowano cykl Roadshow z autobusem Wielkiej Pętli Wielkopolski. Trwa kampania w Internecie, w mediach społecznościowych a już wkrótce rusza promocja podczas imprez regionalnych wśród partnerów projektu. Dziennikarze i blogerzy turystyczni biorą udział w tematycznych study tourach, poznając osobiście wodne atrakcje Wielkopolski.

[hana-flv-player video=”http://www.youtube.com/watch?v=5db7BoyTg-k” width=”570″ height=”340″ description=”” player=”5″ autoload=”true” autoplay=”false” loop=”false” autorewind=”true” /]

Redaktor: Tomasz Sikorski
Opublikowano: 3 czerwca 2014