MenuMenu główne
Powiat Poznański
Likwidacja azbestu



Powiatowa Rada Działalności Pożytku Publicznego

II posiedzenie PRDPP III kadencji

W dniu 31 marca 2023 roku, o godzinie 12:00 w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Poznaniu przy ul. Jackowskiego 18, odbyło się drugie posiedzenie Powiatowej Rady Działalności Pożytku Publicznego III kadencji.

Głównym tematem było omówienie “Społecznej roli Powiatowej 17.” Kolejne posiedzenie PDRPP III kadencji planowane jest w maju 2023 r.

Protokół z drugiego posiedzenia PRDPP III kadencji

Redaktor: Weronika Golińska
Opublikowano: 3 kwietnia 2023


Wykorzystujemy pliki cookies do zapamiętania ustawień i preferencji użytkownika. Więcej informacji znajdziesz w Polityce cookies. Jeśli się nie zgadzasz, możesz w swojej przeglądarce wyłączyć zgodę na ich przechowywanie.INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH obowiązuje od 25 maja 2018 r. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. informuję, iż: 1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Starosta Poznański z siedzibą przy ulicy Jackowskiego 18, 60-509 Poznań. 2. Wyznaczono inspektora ochrony danych, z którym można się kontaktować poprzez e-mail: iod@powiat.poznan.pl lub pisemnie na adres: Starostwo Powiatowe w Poznaniu ul. Jackowskiego 18, 60-509 Poznań. 3. Pani/Pana dane będą przetwarzane w celu wypełnienia obowiązków wynikających z przepisów prawa. Szczegółowe informacje znajdują się w zakładce WYDZIAŁY I STANOWISKA SAMODZIELNE – w każdej z wymienionych komórek organizacyjnych Starostwa Powiatowego w Poznaniu 4. Dane po zrealizowaniu celu, dla którego zostały zebrane, będą przetwarzane do celów archiwalnych i przechowywane przez okres niezbędny do zrealizowania przepisów dotyczących archiwizowania danych przez Administratora. 5. Pani/Pan, których dane dotyczą, mają prawo do: a) dostępu do swoich danych osobowych, b) żądania sprostowania danych, które są nieprawidłowe, c) żądania usunięcia danych, gdy: – dane nie są już niezbędne do celów, dla których zostały zebrane, – dane przetwarzane są niezgodnie z prawem, d) żądania ograniczenia przetwarzania, gdy: – osoby te kwestionują prawidłowość danych, – przetwarzanie jest niezgodne z prawem, a osoby te sprzeciwiają się usunięciu danych, – Administrator nie potrzebuje już danych osobowych do celów przetwarzania, ale są one potrzebne osobom, których dane dotyczą, do ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń. 6. Ma Pani/Pan prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego, którym jest Prezes Urzędu Ochrony Danych Osobowych. 7. Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób opierający się wyłącznie na zautomatyzowanym przetwarzaniu, w tym profilowaniu. 8. Odbiorcami danych są podmioty określone w przepisach prawa.
zamknij