MenuMenu główne
Powiat Poznański
Likwidacja azbestu


<< kwi 2025 >>
pwścpsn
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 1 2 3 4

Terminy imprez mogą ulec zmianie

Relacje

Program likwidacji azbestu

likwidacja azbestu plakat

Informujemy, iż od dnia 12 lutego br. w urzędach gmin powiatu poznańskiego właściwego dla położenia danej nieruchomości można składać wnioski o udział w programie likwidacji wyrobów zawierających azbest. Do wniosku obowiązkowo należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie tytułu prawnego do nieruchomości. Szczegółowe informacje dotyczące ogólnych zasad zawarte są w załączniku do Uchwały Zarządu Powiatu w Poznaniu Nr 1976/2021 z dnia 11 lutego 2021 roku.

Powiat poznański pokrywa 100% kosztów związanych z likwidacją wyrobów azbestowych (demontaż, odbiór, transport oraz unieszkodliwienie). W przypadku wnioskodawców zajmujących się produkcją, przetwarzaniem i obrotem produktami rolnymi – obowiązkowo należy wypełnić oświadczenie oraz formularz informacyjny. Przypominamy również wnioskodawcom o obowiązku złożenia do Wydziału Administracji Architektoniczno – Budowlanej tut. Starostwa przed realizacją zgłoszenia prac związanych z demontażem azbestu.

Termin składania wniosków do urzędów gmin mija 30 lipca 2021 r. Więcej informacji oraz wszystkie wymagane dokumenty są dostępne TUTAJ.

likwidacja azbestu plakat

Redaktor: Tomasz Sikorski
Opublikowano: 12 lutego 2021