Zapowiedzi Wydarzenia Relacje
Szkolenie w Starostwie
12 grudnia w sali sesyjnej Starostwa Powiatowego w Poznaniu odbyło się szkolenie dla przedstawicieli wójtów i burmistrzów gmin powiatu poznańskiego. Jego organizatorem był Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego we współpracy z Wojskową Komendą Uzupełnień w Poznaniu oraz Wielkopolskim Urzędem Wojewódzkim w Poznaniu.
W trakcie szkolenia jego uczestnicy zostali zapoznani z tematami dotyczącymi organizacji kwalifikacji wojskowej 2017, planowanej kontroli realizacji zadań obronnych przez Wojewodę Wielkopolskiego, realizacji zadań zabezpieczających mobilizacyjne rozwinięcie jednostek wojskowych oraz spraw bieżących związanych z zarządzaniem kryzysowym, obroną cywilną i sprawami obronnymi. W spotkaniu, oprócz pracowników Urzędów Miast i Gmin, uczestniczyli także przedstawiciele Komendantów Miejskich Policji i Straży Pożarnej.
Tekst i zdjęcia: Łukasz Sobolewski (Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego)